Alla inlägg den 4 september 2012

Av Catarina - 4 september 2012 23:14

I kväll var det kämpigt ;) jag ville se både kristallen och fruarna. zappade som en galning i pauserna men tv bolagen måste ha kommit överens om att ha reklam samtidigt så inte nån ska slippa undan!


Jag måste säga att kyssen mellan Adam Alsing och Martin Melin var programmets höjdpunkt ;) jisses vad jag skrattade. Jag älskar när folk bjuder på sig själva.
Twittrade om både kristallen och Hollywoodfruarna och det är härligt att se vad andra twittrar om, på twitter finns inga hämningar alls tydligen ;) Det var en som la ut en hashtag om #savingerica Gunillas underbarn ;)


Idag var vi till mora med Clara. Hon skulle till logopeden igen, sitter och åker var tredje vecka. Blev så besviken på henne idag! Hon svarade inte och ville inte alls samarbeta och det betyder ju att vi måste fortsätta att åka! Jag vet att hon kan bättre för när vi övar hemma så går det jättebra och det är högt och tydligt. På sin höjd kunde hon mumla fram Ssssss.
Jag kan inte bli arg på henne heller då hon fått en ny logoped och det bara är andra gången vi träffar henne. Clara är extremt blyg och svarar knappt någon utomstående som tilltalar henne. Jag hoppas att det snart går över.


Mor & far åkte med oss för att fixa nytt pass på polisstationen i mora. Det går inte att göra i malung längre och eftersom han inte mår så bra så var det perfekt att åka med oss. Efteråt bjöd mamma på mat i mora som tack för skjussen. Hon hittade ett ställe som hete lilla björn, nåt grekiskt ställe och det var okej mat där.


Min man köpte mig en present i dag :)
En penna till mobilen. Det är perfekt när jag skriver och ritar :) mina klumpiga fingrar är i vägen annars.



Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards