Alla inlägg den 1 september 2012

Av Catarina - 1 september 2012 21:00

Ett avtryck i gästboken eller varför inte lämna en kommentar? Har du någon fråga så är det bara att ställa den :)

Av Catarina - 1 september 2012 20:55

Jag vet inte vad jag ska skriva! Jag ligger fortfarande och har ont och jag kan ju inte skriva samma saker dag efter dag, känner mig bara tjatig.


Anders och Gabriel åkte ut till stugan och skulle göra klart lekstugan och klippa lite gräs. Gabriel fick klippa själv och var så stolt när han kom hem :)


Johannes bil gick sönder så han har skruvat med den hela dagen.
David sitter på bussen på väg hit :)
Vi ska ha kalas för Anders i morgon som fyller 40 år


Clara var bjuden på kalas i morgon men vi fick tacka nej då det var precis när vi skulle ha det. Gissa om lillan var ledsen :(


I kväll blir det nog film och mys med mina stora killar :) eller iaf hoppas jag att en av dom har tid med mig ;)


Ta hand om varandra! Kram


Tyvärr är bilderna från stugan lite suddiga och dåliga då min mans mobil tar helt värdelösa kort.





Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards