Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Catarina - 23 augusti 2012 12:38

Men inte bara det...såklart! Vad annars när det gäller mig. Jag har försvagade muskler i mina ögon som gör att jag inte kan ställa om när jag fokuserar på någonting på nära håll och sen på långt håll. Musklerna i ögonen krampar! Så optikern kunde inte ens mäta styrkan som ska vara på mina glasögon. Nu ska jag träna ögonmusklerna med flipperträning 3 gånger dag 3 min i 3 veckor sen måste jag tillbaka för ny synkontroll.
Inte konstigt jag har så mycket huvudvärk och är trött! Jag kanske till och med kan läsa om tre veckor :) har kommit till sidan 53 i min bok som jag började på i maj. Jag brukade läsa två såna böcker i veckan annars ;)


Är fortfarande sjuk och i morse visste jag inte hur jag skulle orka ut, tur min man drog iväg mig så jag fick det gjort.
Nu ska pyamasen på igen och jag ska krypa ner i soffan igen.


Ta hand om varandra! Kram


Min tränings sak :)

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards