Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Catarina - 16 augusti 2012 20:20

Nu har jag precis fått sätta mig ner...Barnen i säng och det mesta undanplockat. När Anders kom hem från jobbet så började han skruva isär våran säng :) nu står den på verandan och jag hoppas verkligen att någon svarar på annonsen.Nu är det bara resten kvar! Möblera om lite och köra akvariet till mamma och pappa. men det tar jag sen, det här räcker för ett tag ;) Ska bli så skönt att få lägga sig i nya sängen i kväll :)

I morgon ska vi köra ett flyttlass åt David till Älvdalen. Det kommer bli en tuff dag, när Anders är på jobbet så måste jag och David packa allting som ska vara med. Möbler och allt småplock som handdukar, lakan, sovsäckar, alla skolsaker. Det är hur mkt som helst.

Jag har inte en aning hur jag ska klara av det här! Det kommer bli tufft och det värsta är nog att när jag egentligen inte orkar mer så blir jag sur och grinig ist för att säga stopp och så drabbar det alla. Det är mitt stora problem för jag vill så mycket. Jag vet om det men kan inte ändra på mig för varje gång jag tänker på det så blir det att jag tänker "en liten stund till klarar jag" och så slutar det med att jag gör klart. Jag gillar inte att lämna saker halvgjorda. Det jag har lärt mig är att skjuta undan smärtan, inte känna efter och kör i 200km/h för då "hinner" jag inte känna. Sen kommer det när jag stannar upp och då är det försent!

Ibland kan jag tycka att det är värt det annars skulle jag inte kunna göra mycket utan ligga i soffan och stirra i taket. Det är inget liv!

Det är konstigt hur kroppen fungerar. Jag kommer ihåg hur jag var innan och som jag är nu är det precis som om jag fått en nittiårings kropp över en natt. Jag blir så avundsjuk på alla som har en massa energi och springer hit och dit och alltid gör någonting. Det VAR jag och jag vill att det SKA vara jag. Huvudet vill men inte min kropp! Det är nog då det blir kaos i mitt huvud.

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 16 augusti 2012 11:03

Äntligen har jag tagit mig i kragen och beställt en tid för att göra en synundersökning. Jag tycker inte att jag har råd med nya glasögon men gör det så att mina ögon blir bättre så är det bra. Sista synundersökningen jag gjorde var nog -97. Glasögonen som jag köpte då har jag inte kunnat ha då dom sitter jättetokigt.
Men jag tror inte att det bara är det utan att Rocasean oxå som gjort att jag ser så dåligt nu. Igår när jag kom ut så rann ögonen och gjorde jätteont. Jag kan inte förstå varför det gör ont?

Nu blir det vila och så ska jag försöka skapa lite ordning i kaoset i mina tankar.

Ha en bra dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards