Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Catarina - 6 augusti 2012 22:31

Min älskade syster är på semester till visby. Hon skickar mig bilder hela tiden via whats up och det ser hur härligt ut som helst. Husen, gatorna och gränderna. Dessutom är det medeltids tema och det ser ut som någonting hämtat ur bröderna lejonhjärta :) Så, jag är grön av avund och börjar smått planera en semester resa dit nästa sommar ;) Både vi och barnen skulle älska Gotland! Jag hoppas bara att dom får bättre väder än vad vi har hemma här.


Huvudvärken sitter i än men lite bättre och faktiskt så har det gått skapligt att ha barnen hemma idag :)
Jag önskar det skulle släppa helt så att jag skulle kunna ta ett bad. Eftersom jag badar så varmt pga värken så blir huvudvärken värre :(
I morgon vill jag vakna utvilad och utan huvudvärk, det står högst på min önskelista just nu.
Måste ner och göra ett syntest oxå då mina ögon blivit så försämrade :( Jag klarar knappt av att läsa längre och jag har dimsyn och ont i ögonen. Inte speciellt trevligt!
Min vän var hit idag och drack en kaffe med mig och det var ett tag sen så det var så roligt att sitta och prata om allt och inget. Det är bara tråkigt att hon har fått samma diagnos som jag har i ansiktet! Rocasea :( världens vidrigaste sjukdom! Kronisk hud inflammation i ansiktet. Det gör att man inte ser klok ut :( Det är skönt iaf att kunna prata med någon som förstår en och vet hur det känns.


Håller nu mina tummar att morgondagen blir bättre....


Ta hand om varandra! Kram





Av Catarina - 6 augusti 2012 11:29

Tredje dagen nu med huvudvärk eller migrän som dom säger. Inte nog med smärtan i lungorna eller den förbaskade ledvärken nu ska huvudet göra ont oxå. Jag vill vara med mina barn och göra saker ist för att ligga här!
Jag som tog en veckas sommarlov extra till dom.
Sånt är livet och jag får väl göra det bästa av det. Skönt att kunna bli arg ibland och ventilera känslorna lite och så orkar jag ett tag till :) Egentligen är det bara att skratta åt eländet :) Snacka om att få maximal otur!
Jaja ha en underbar dag så ska jag försöka fixa bort min huvudvärk från helvete ;) Kram

Av Catarina - 6 augusti 2012 00:36

Jag vill inte vara med mera....släpp mig. Låt mig vara! Jag vill inte se dig mer din förbannade smärta! Försvinn från min kropp.
Jag har fått nog och just nu skulle döden kännas skön. Är det så här jag ska ha det? Vad har jag gjort som förtjänar denna ohyggliga smärta? Min kropp rivs sönder och det känns som om jag aldrig mer kommer kunna att bli hel! Jag vill bara sova! En natt är vad jag begär just nu, kommer inte ens ihåg när jag sov en hel natt sist.
Hade jag inte haft mina underbara barn så hade jag gett upp för länge sen. Varför hålla på att kämpa dag in och dag ut när det aldrig kommer att bli bättre? Snarare sämre! Jag är så trött på livet och jag är så trött på att vara stark och hela tiden le och försäkra alla om att det är bra. Det är inte bra! Blir inte bra! Det gör så förbaskat ont och jag orkar inte ens vara ledsen. Jag är arg! Ge mig mitt liv tillbaka. Jag förtjänar det! Det här förtjänar ingen levande själ. Smärtan äter upp mig och ångesten när andningen är så tung att jag får kämpa för varje andetag. Jag kan inte ens prata. Det är för jobbigt!
Det här är mitt liv och jag vill inte ha det!

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards