Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Catarina - 21 juli 2012 23:13

I dag har vi haft en städ dag, det var evigheter sen vi städade grundligt så vi bestämde att vi skulle göra det idag. Och döm om min förvåning...det har inte regnat på hela dagen, kanon fint väder även om det inte var jättevarmt. Typiskt! 

Det var skönt att få något annat att tänka på och jag delade ut olika områden till Anders, Johannes, Gabriel & Clara. David var inte hemma. Det är så skönt med nystädat hus även om kroppen inte mår bra just nu men det är ju så och jag kan inte bara sitta och peka och tala om för alla andra. 

Det absolut värsta som hände idag var att vi glömde att gå på dop! Anders brors dotter döptes idag, snacka om skam! Vi hade båda för oss att det var i morgon och jag hade till och med lagt in en påminnelse i min telefon att det var söndag. Men det var idag och vi fick reda på det försent så det är så skamligt! Men vad kan vi göra? Jag kan inte vrida tillbaka tiden. Så nu får vi skämmas och halva släkten är nog ganska sura på oss!

 

Fick idag reda på att det är klart att min bästaste vän Tuija och hennes barn kommer hit på måndag! Det blir jättekul både för mig och barnen, Anders däremot får nog lite tråkigt då hennes man inte kunde komma från jobbet, men han kan ju passa upp på oss!

Hoppas att det blir lite bättre väder så vi kan hitta på någonting när dom är här.

 

Nu ska jag ta min trasiga värkande kropp och kasta den i ett bubbelbad så kanske jag skulle kunna få sova lite i natt. Det räcker med alla tankar som far genom huvudet. Tror inte att chocken släppt riktigt än heller. Hoppas på en mycket bättre dag i morgon, hoppas varje kväll att jag ska vakna upp utan någon smärta eller värk! 

 

Ta hand om varandra! Kram

 

 

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards