Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Catarina - 19 juli 2012 23:39

Idag fick jag ett besked som fick mig att bli alldeles knäckt. Jag kan inte förstå, vill inte förstå! Det värsta som kan hända har hänt! (skriver inga namn av respekt) Min älskade väns underbara dotter är död! Kan inte fatta att denna underbara tjej är död. Hon blev bara sjutton år och stod sin mor väldigt nära. Kan inte ens tänka mig hur föräldrar, syskon känner!? Jag förlorade ett barn, men det går inte att jämföra...han var en nyfödd bebis som jag inte ens hann lära känna men 17 år...det är min ena son. Vi fick samma år och hon var så lycklig över att få en dotter! Hon blev dödad i en olycka, hon åkte moped på väg till sommar jobbet när en bil fick vattenplaning och kör rakt in i henne. Hon hade inte en chans! Hon dog direkt. Herregud, allt känns som en saga, en löjlig saga. Vill bara att någon ska berätta för mig att det bara är påhittat och att allt är bra. Gråter, gråter som ett litet barn och tänker på allt som hon inte hann uppleva. Kan le lite när jag tänker på hur bra hon haft det och allt som hon hann uppleva. Och vilken underbar mor hon hade!!!
Jag tänker på dom hela tiden och vet inte hur jag ska hantera det riktigt och inser att dom måste vara i avgrunden just nu, herregud vilken förlust för så många människor! Jag har talat om att jag finns här om dom behöver mig och att jag tänker på dom! Det är det absolut minsta jag kan göra just nu. Vi sörjer....och det tar nog ett tag innan jag kan börja lita på livet igen!


Var rädda om varandra! Kram

Av Catarina - 19 juli 2012 01:36

Nu är det sängen...vi har haft en riktig toppenkväll tillsammans! Det var längesen vi hade tjejkväll. Vi hann med 3 filmer (En svärson på halsen, Michael & Clueless) och såklart olika Robert Gustavsson sketcher ;) Alla filmer brukade vi titta på "förr. haha vi är ju jättegamla. Älskar att umgås med syster och vi pratade åt och drack :) Jag drack bara hallonsoda :( pga medicinerna...har inte druckit på 4 år och jag saknar det inte så värst mycket. Smakade lite ;) Nu hoppas jag att jag får sova i natt utan smärta i Indras härliga säng. Har aldrig sovit i syrrans hus med hennes spöken heller så vi får väl se :)
Ha det så bra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards