Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Catarina - 12 juli 2012 20:29

Det gör så ont

att veta

att förstå

mitt liv aldrig blir som förr

jag saknar

längtar

efter mig

 

det gör så ont

att veta

 jag aldrig blir densamma igen

utan mina barn

skulle jag inte orka...

 

/Catarina-11

 

Det är inte tillåtet att kopiera eller använda mina texter utan min tillåtelse

Av Catarina - 12 juli 2012 19:16

Den här dagen hade jag kunnat vara utan. Vi sov till 10.30 då jag satt uppe och väntade på Gabriel som kom hem närmare tolv på natten, satt med honom och pratade en stund om hans härliga resa och roliga saker dom gjort så jag la mig runt ett.

I morse när dom vaknade så var det bara GODIS som hägrade...Gabriel hade ju köpt både till honom och till Clara så dom kunde inte få i sig frukosten fort nog. Sen proppade dom i sig godis och där började allt gå snett, Gabriel får ju sockerkick och så var han trött på det! ingen bra kombination alls. Indra skulle sova här i natt så Syrran skjussade hit henne vid tre på eftermiddagen och dom lekte bra nån timme innan helvetet brakade lös... dom skrek och bråkade och alla var osams med alla, nu är det Indra och Gabriel som är osams och Clara och Indra mot han...Två sovrum ser ut som om någon tappat några bomber och ingen vill städa då alla skyller på alla...Jippi!! Jag har inte en ängels tålamod idag heller då jag missade min medicin i morse, jag har både abstinens och världens smärta och värk så just nu är jag världens dummaste mamma och Gabriel ska försöka byta ut mig ;) good luck with that ;) 

Det är tråkigt att det blir så här men jag hade kunnat räkna ut det och jag hoppas att det blåser över lika fort som det kom.

Nu ska små änglarna få hoppa i säng så håller jag tummarna för att det går smärtfritt och så kanske dom kan mysa lite tillsammans innan dom somnar.

 

Idag har det hänt en hemsk olycka i närheten där jag växte upp! Brandmän i dödsolycka! Det får ju inte hända, dom var på väg till en bilolycka och efter vägen måste dom väja och far ner i en djup ravin! snacka om tragiskt! Lägger en länk till inlägget med bilder från aftonbladet.

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15110671.ab

 

Och lika den här olyckan på Leksans sommarland, en liten kille från Malung drunknar i poolen, det är så fruktansvärt hemskt och jag kan inte ens föreställa mig hur föräldrarna mår. Olyckor händer tyvärr även om jag önskar att dom inte skulle få finnas.

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15111421.ab

 

Det här blev ett jobbigt inlägg, men det är ju sånt livet är!

Sov så gott! Kram

 

 

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards