Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Catarina - 1 juli 2012 22:16

Jag har hållt på hela dagen att packa. Helt galet ju för jag kommer inte ihåg hur man packar! Det var så många år sen jag åkte på riktig semester, till stugan räknas inte! Det är så jättesvårt att veta hur jag ska få med allt vi behöver utan att överpacka. Jag har gjort det, vet! men jag gillar att ha lite alternativ. Med våran packning skulle vi lätt kunna vara borta i 14 dagar, vi ska bara vara borta 3! 

Skäms lite faktiskt!

 

Barnen har härjat hela dagen och Gabriel har varit hemsk! Dom har nog resfeber och är så spända, det är ju deras första riktiga semester :) Gabriel är iaf mycket bättre i förskylningen nu så jag hoppas att det vänder så han kan njuta av semestern. 

 

Anders är oxå jobbig, han oroar sig för allt som kan gå fel och är sur och irriterad på allt. Han avskyr att åka hemifrån. Han vill bara vara hemma! Jättetrist att det ska vara så, men han hade ett val! Han hade kunnat stanna hemma. Nästa år då vill jag åka till Danmark (lökken) där vi var varje sommar när jag var barn, vill visa mina barn hur härligt det är där. Då kommer vi nog att åka själva ;)

 

Känns lite som om vi är galna familjen idag ;) 

 

Johannes och David får vara hemma och ta hand om allt här och jobba :)

 

Så i morgon bitti klockan fem ringer min klocka och klockan sju ska vi hämta upp mamma och pappa och sen åker vi mot furuvik :) Det ska bli så underbart och spännande :)

Jag kommer nog inte att ta med datorn så det blir nog inget bloggande på några dagar utan bara njuta av familjen och semestern.

 

Hoppas vi får underbart väder! 

 

Sov så gott! Kram

 

 

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards