Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Catarina - 28 juni 2012 20:34

I dag har Gabriel haft en underbar dag tillsammans med Helen "Tanten" Han fick åka dit direkt i morse och så gjorde dom iordning en lunch tillsammans som dom skulle ha med sig och äta efter vägen. Dom Cyklade ner till Malung på campingen där och spelade mini golf och lekte i lekparken. På eftermiddagen fikade dom på ett cafe innan dom skulle hemåt igen. Han kom hem vid halv sex på kvällen och hade då cyklat 2,6 mil! Det är inte dåligt! och han var så nöjd så!

 

När han kom hem så var jag tvungen att berätta att smulan hade dött på eftermiddagen, han blev ätte ledsen. Vi gjorde i ordning en kartong och bäddade fint åt henne där, sen gick vi ut och begravde henne brevid Claras kanin Ellen som gick bort förra året. Barnen plockade blommor och gjorde så fint. Det blev inte så mycket bolibompa utan vi gjorde lite fika och satt och pratade om smulan, alla goda minnen och hur gammal hon egentligen blev, vi fick ha henne ett halvår extra mot vad dom ska leva. Dom grät lite men sen vid läggdax var det lungt och dom somnade direkt. Gabriel säkert för att han cyklat långt och var urtrött! 

 

 

Jag har legat hela dagen idag, har tvättat lite lakan iaf och då känns det lite bättre när jag gjort något!

 

Sov så gott! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards