Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Catarina - 19 juni 2012 09:54

Knappt sovit i natt, har bara en arm då högerarmen värker som bara den. Kan inte ens räta ut den idag! Det här är en sån här dag då jag inte har lust att sitta i telefonen... Jättejobbigt att prata och blir alldeles yr. Har suttit och ringt försäkrings bolaget. Tänkte anmäla Claras Gluten allergi och synfel, hoppas att vi kan få nån krona. Om inte annat för alla resor vi måste göra till alla sjukhus. Sen ringa och uppdatera dietisten och BVC om Gabriel och Clara. Sist var jag tvungen att ringa till fastighets bolaget i Älvdalen, måste åka och kolla på lägenheten i morgon annars ryker den till nån annan. Det svåra är att få in hyran till 1 juli :( Men allt måste ordna sig, David måste ju ha ett boende då han börjar igen i augusti och jag har ingen större lust att behöva leta hela sommaren och vara nervös att inte hitta någonting. Det är svårt att ha två killar som bor borta i lgh och så är jag sjukskriven. Det tär enormt på ekonomin.


Nu ska jag försöka vila lite så jag kan följa med till Älvdalen i morgon!


Ha en underbar dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards