Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Catarina - 18 juni 2012 23:30

Sov inte många timmar i natt då jag inte kunde andas riktigt, det är riktigt jobbigt att känna att jag inte får tillräckligt med luft. Det går inte att ligga ner alls för då blir det ännu sämre. Såklart stängde jag av klockan när den ringde vid sju så vi försov oss en timme och det blev en massa onödig stress som gjorde min andning sämre. Mamma kom och hämtade mig och syrran så åkte vi ner och skulle få våran spa behandling, syrran kommenterade då att mina läppar såg blåaktiga ut och jag kände att det inte alls var som det brukade, det brukar bli bättre eller sämre ganska fort och inte vara så där så länge. Jag fick iaf halvkropps massage och det var underbart! Jag njöt ordentligt av alla mina 75 minuter, jag kunde slappna av och bara ligga och bli riktigt ompysslad. Mitt ansikte var jättetorrt och nu är det len som en barnrumpa ;) Plockade och vaxade även ögonbryna för första gången på 36 år! shit!!! och färgade fransarna...Känner mig så fin och huden känns så lätt, förstår inte varför det ska vara så svårt att kosta på signåt sånt med jämna mellanrum. Mina stora killar tyckte iaf att jag var jättefin  <3


Efteråt bjöd mamma oss alla tjejer på Thai mat, det var lunch buffe och den var supergod, jag åt som jag inte gjort på länge. Indra var med hela dagen och skötte sig helt perfekt! Jag var så stolt över henne... vi var där ca 9.40 och kom hem till mig för en kaffe vid tre på eftermiddagen. Gulliga Indra <3


Mormor hade köpt bokmärken till alla barnen och gissa om dom blev glada när dom kom hem. Dom tittade även konstigt på mig, jag frågade vad som var annorlunda och Gabriel sa att jag var så fin nu i ansiktet utan prickar :) 


När Anders kom hem så tittade han på mig och frågade vad jag hade gjort! Typiskt karlar... Sen sa han oxå att mina läppar var blå, det är inte ofta dom blir det och Anders har nog aldrig sagt det förut. Ändå känner jag mig inte så dålig att jag måste in och få syrgas, visst är det tungt att andas och jag känner att jag inte får tillräckligt men jag brukar tänka att så länge jag kan prata och gå så är det ingen fara. Kanske är fel? Det jobbiga nu är att jag är så himla trött (säkert efter massagen) men kan ju inte lägga mig ner, får välja att sitta och sova eller vänta ett tag. Min skräck om jag somnar är att jag ska få ett andnings uppehåll när jag sover och inte vakna mera, det vore det värsta jag skulle kunna göra mina barn! Då känns det bättre att jag sitter och väntar tills det blir bättre.  Jag hoppas det blir lättare snart och att jag slipper åka in med ambulans igen, alla skrattar åt mig och frågar om jag har klippkort på ambulansen, det värsta är väl när nästan all personal känner mig!


Hoppas ni kan sova! Kramar

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards