Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Catarina - 7 juni 2012 23:09

Sommarlov... så sjöng barnen ikväll i kapellet, alla var så fina och duktiga att sjunga och nu känns det att det äntligen är sommar! Efter avslutningen tog vi med oss min syster och Indra hit på tårtkalas, Clara kunde inte fika på skolan och eftersom hon vann en tårta på sommarfesten så passade det bra. När det var sängdax hade klockan hunnit bli över tio.

Vi har haft en ordentlig kris här i kväll!!!!! Claras kninis blev kvar på dagis! Hon har aldrig sovit utan den, den har funnits brevid henne ända sen hon låg på BB. Hon var totalt otröstlig :( Vi kom tyvärr på det alldeles försent, kännde att vi inte ville ringa en fröken den tiden och be dom åka dit och låsa upp, även om jag vet att dom mer än gärna gör det. Gabriel tog hand om clara och hon fick ligga i hans säng och låna hans bästa snutte filt! Nu när dom äntligen somnat så ligger han och håller henne i handen. Mamma hjärtat svämmar över!

Jag hoppas verkligen att det går bra hela natten!


Clara och Gabriel före avslutningen, fotar alltid innan ifl jag inte får nån mer chans ;)


   



Några riktiga sötnosar utanför kapellet. Clara, Gabriel och kusin Indra                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Nu ska här sovas... Sov så gott! Kram


















Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards