Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Catarina - 6 juni 2012 22:24

Idag skulle vi ha vilodag hade vi tänkt, bara slappa. Men vi började städa åt alla djuren, kaninerna och hamstrarna. Sen grävde vilja upp gräsmattan så då fick vi mer att göra, det är totalt omöjligt att få det bra efter att en hund grävt, särskilt om jorden är blöt. 

Kom sen på att vi skulle städa ur bilen invändigt då vi inte gjort det på hela vintern. Slutade med att den även blev tvättad utvändigt ;)

Johannes klippte gräset för första gången i år, tur vi har uppsamlare, det var väldigt högt och med alla regnskurar som kom så skulle jag haft allt gräs inne då barn och djur springer ut och in och igenom huset med skor på.

Nu är det fint både ute och inne och det känns förbaskat skönt!

Bara kroppen som gått i strejk igen, blir nog en sån natt med lite sömn igen. Det som är det värsta med det är att alla sover och det blir så ensamt, och inte kan jag ligga i sängen heller för då kan mannen inte sova och han går upp vid fyra på morgonen och behöver sin skönhetssömn ;)


Sov så gott! Kram

Av Catarina - 6 juni 2012 00:15

Jag har lagt ut renoveringen av badrummet på http://www.byggla.se/  Kika gärna dit och följ resans gång. Jag har lagt ut bilder genom varje steg av byggandet och skrivit om det. Det finns massor med olika gör det själ inlägg och det är lätt att få inspiration, kanske till nästa projekt ;)




Mitt projekt finns på den här länken

http://www.byggla.se/Projekt/Badrum3/?category=171





 

Sov så gott! Kram                                                                                                                                             










Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards