Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Catarina - 5 juni 2012 22:21

Ont, trött, alldeles tömd på energi. I morse försov vi oss! Var på bowling i går kväll och jag sov bara tre timmar på natten för smärtan. Såklart hade det varit strömavbrott så Gabriels klocka ringde inte, min stängde jag av med en tanke, bara fem minuter... Gick inte så bra då!

Gabriel hann iaf till skolan men jag gillar inte stress på morgonen.

I kväll har vi varit på Claras sommarfest. Jisses vad duktiga dom var, dom dansade och sjöng och gjorde olika nummer. 

Skönt att dom är lediga i morgon så vi hinner ta igen oss innan torsdagen då skolavslutningen är.


Jag fixade till Claras hår, hon blev så nöjd :)

 


 

Gabriel var hoss frissan idag och blev så fin han med :)




 

När vi kom hem från sommarfesten åtta på kvällen sprang barnen in och av med finskorna och på med gummistövlarna och ut i sandlådan medans jag matade kaninerna, med finkläderna på!!!



 

 



 

 Jag har köpt lite sommarkläder till kidsen, Gabriel var förfärad över shortsen. Men mamma det är ju hål i dom, dom ÄR ju trasiga! hihihi...


 

   


                                              Sov så gott! Kram















Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards