Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Catarina - 1 juni 2012 23:59

1 Juni, nu kan man säga att sommaren är här. Även om det är kallt och regnigt så är det sommar! Det kom ingen snö idag, solen har varit framme hela dagen fast det var kallt.

Idag kom stora killarna hem, det var ett tag sen jag hade alla samlade så det är underbart! Vi hade såklart lite fredags mys idag, såg på Tjorven och Mysak och åt popcorn. Jag tycker det är så härligt att vi alla sitter ner och bara myser med varandra. Clara gillar att ligga i mitt knä och så ska jag klia henne på ryggen eller armarna. Gabriel tycker om att bara sitta lutad mot mig. Det är skönt med en stund av närhet i vår stressade vardag. Idag satt faktiskt Clara hos pappa.

Dom kom inte i säng förens vid nio som egentligen är på tok försent( brukar lägga sig senast 19.30 ) men nu ligger dom i samma säng och det ser så mysigt ut. 


Jag har kört lite träning med gummiband. Jag har tappat otroligt med muskler när jag varit sjuk så länge och har så svårt att röra mig, fick tips om gummibandet och det fungerar hyfsat bra. Kan inte göra någonting så jag blir anfådd så tyvärr ingen konditions träning för mig. 

Jag har en vän som tränar mycket och gått kurser som skulle sätta ihop ett tränings program till mig som jag kan göra hemma. Måste träna rygg, ben, mage och armar så har du nåt bra tips till mig så lämna gärna en kommentar, alla tips tas emot tacksamt!


Johannes är chafför till mora i kväll och jag har blivit en sån här orolig mamma, tycker det är jobbigt när jag vet att bilen är full med ungdommar och det är dålig väg och mycket älgar ute. Men det är min rättighet!


Nu ska jag ta ett bubbelbad och se om smärtan kan ge sig lite så jag får sova i natt. Vill helst inte ligga alls på helgen när barnen är hemma utan vill ju hitta på saker med dom. 


Sov så gott! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards