Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Catarina - 25 maj 2012 23:52

 Provar en gång till! men det här är absolut sista gången!! Har nu packat i två dagar, letat, tvättat. Men har fått ihop väldigt mycket saker. Barnkläder, skor, barnsaker, leksaker, skridskor, porslin, möbler bla. Byn ordnar en loppis varje år och den som vill anmäler sig och så blir man med på en karta som folk sen får åka till affären och hämta, då står alla gårdar som har loppis så ingen behöver åka runt och leta!

Mamma och Pappa kommer oxå och ska sälja, lika en kompis till mig så min gård blir full och det kommer att bli jätte roligt!


Det har även varit extremt varm här i flera dagar så det har varit väldigt jobbigt med andningen och tungt så nu när jag klarat av det här

fast smärtan och andningen så känner jag mig som superwoman ;)


Barnen har badat i poolen och sprungit i vattenspridaren och är jätteglada för att sommaren äntligen kommit!

På eftermiddagen skulle Clara på fotbollsträning (knatteträning) Gabriel följde oxå med men skulle inte vara med utan titta på, men Clara var så blyg och vågade inte så då följde han med henne på planen och var med han oxå! Det var jättekul att se. Han har så dåligt självförtroende och killarna i hans klass retar honom för att han är liten och inte lika tuff och hård som dom är och dom har spelat i många år, nu var inte dom där och då vågade han och tyckte det var jättekul! Clara var jätteduktig, jag blev paff för hon har aldrig visat eller sagt att hon velat spela förut och aldrig rört bollen hemma här. Hon hade riktigt bollsinne ;)


Sov så gott! Kram



         



Av Catarina - 25 maj 2012 23:49

Sommarbarn


 

Av Catarina - 25 maj 2012 23:46

Nu fungerar det minsan :) Nu orkar jag tyvärr inte göra om hela riktiga inlägget för tredje gången! Försöker igen i morgon. Nåt är fel nånstans!

Sov så gott! Kram

Av Catarina - 25 maj 2012 23:43

Är det nån mer än jag som texten försvinner för? blir galen...skriver inlägg på inlägg och allt bara försvinner :( Ger upp snart. Har nu skrivit 6 inlägg!!

Lite irriterad när man har skrivit ett långt inlägg och ska klicka iväg. Det här är 4 försöket på det här inlägget.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards