Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Catarina - 22 maj 2012 21:41

I omröstningen "Vilken hundras är din favorit?" så kom följande fyra hundraser först:


1. Golden Retriver 23,3 %

2. Schäfer &  Samojed   13,3 %    

3. Jack russel   10 %


Jag är inte förvånad!


4. Berner sennen   6,7 %

 Jämthund

 Siberian Husky

 Rottweiler


5. Alaskan Malamute 3,3 %

 Pudel

 Cocker Spaniel

 Mops

 


Tack alla ni som har röstat!












   




Av Catarina - 22 maj 2012 21:26

Underbar dag, underbar sommarvärme. Och vi har suttit i bilen nästan hela dagen, var till Falu lasarett med Clara igen och det allra värsta var att våran ac har slutat att fungera! Det var inte roligt alls, speciellt inte när jag är dålig ,har tungt att andas. Värmen gör att det blir ännu tyngre och jobbigare.

Kom hem vid fyra och då var vi tvugna att få ner alla frön i grönsaks landet, vissa har lång gro tid och det är ju kul om vi hinner få det innan frosten ;) Vi sådde morötter, plocksallad, sockerärter, rädisor, dill, persilja och oregano. I ena lådan har vi jordgubbar och en smultron planta. Det är så gott att gå och plocka på sommaren. 

Barnen sådde sina egna med sina favoriter och dom är jätteduktiga att ta hand om det.


        


Sen var det slut på orken och jag landade i soffan.


Sov så gott! Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards