Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Catarina - 21 maj 2012 21:52

Eftersom det var så fint väder så ville barnen att jag skulle komma ut till dom en stund på eftermiddagen. Jag fick se våra stackars jordgubbsplantor som jag köpte för flera veckor sedan, dom måste planteras nu annars hade dom inte klarat sig. Jag hade köpt en varsin till Gabriel och Clara som dom skulle ha i deras land. Dom har varsit som dom sår allt möjligt i, det brukar vara sockerärter, smultron, jordgubbar, morötter, sallad och blommor. Det är jätte roligt att dom vill hålla på tycker jag.


 


Medan dom skulle plantera jordgubbarna tog jag ut Stampe i sommarburen en stund, han blir så lycklig över att komma ner på gräset och få en större bur så han hoppade och skuttade riktiga glädje skutt! Måste bygga en sommarbur till Mini-hopp så fort som möjligt så han oxå får komma ut.  Eller köpa en begagnad skulle oxå fungera. Så synd att jag ska vara så dålig när det är så underbart väder...vill ju göra en massa saker med mina barn och skulle ha behövt planterat alla mina grönsaksland! Vila,vila,vila...


 



                                                                                                                                           Sov så gott! Kram




Av Catarina - 21 maj 2012 15:33

I natt blev det inte många timmars sömn, i morse när klockan ringde var det en pina att gå upp och jag trodde aldrig att jag skulle vakna.

Har legat hela dan och smärtan driver mig till vansinne...

På eftermiddagen ringer min smärtläkare och jag förklarat allt för honom och han tycker jag skulle gå till vårdcentralen och be om att få göra en neurologisk undersökning för mina symptom utöver smärtorna.

Men det är som att gå till en cykelverkstad och be dom fixa mig! ofta får man svaret att gå hem och vila och ta en panodil... Jag vet inte om det är värt att lägga den energin på att försöka. 

Jag väntar fortfarande på svaret från sköldskörtelproverna och innan det tänker jag inte göra någonting, det skulle kunna förklara mycket av det som jag har.


Ha en bra dag! Kram

Av Catarina - 21 maj 2012 15:15

Ser du inte

hur ont allt gör

kan du inte lindra

snälla

min smärta


Ser du inte

hur allt river sönder mig

kan du inte

snälla

torka mina tårar


Ser du inte

hur jag bara önskar

jag vore fullkomlig

och allt

liksom

gick min väg!


Skrivit själv och får inte kopieras!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards