Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Catarina - 10 maj 2012 21:50

Jag är så trött att jag inte ens kan tänka, vet inte vad jag ska skriva...Det har varit en jobbig dag, var så glad när jag vaknade i morse att jag äntligen kände mig mkt bättre från förkylningen. Dumt! Jag fick jätteont i bröstet igen och anfådd så jag inte kunde vara uppe, blir galen snart! Klarar inte av någonting alls själv. på eftermiddagen kom hesheten tillbaka och jag kunde inte prata.


Jag har ställt in städningen av Davids hyres rum i morgon. Måste ta det nästa vecka. 


Jag skulle verkligen vilja åka bort någonstans och bara få vara och hämta mina krafter, men det är omöjligt då mannen jobbar skift och inte kan ha barnen själv. Så kanske om 5 år när barnen blivit stora jag kan åka.


Jag vill ha tillbaka mitt liv såsom det var för fyra och ett halvt år sedan, innan lunginfarkten. Det här är vansinnigt. Önska kan jag ju, men alla svar jag får så kan det inte bli så mycket bättre utan risken finns att jag blir sämre ju fler inflammationer och infekioner jag får pga ärrbildningarna i lungorna.

Utan mina älskade barn hade jag aldrig orkat! och mina underbara vänner, dom som finns kvar.


Jag ger nu upp för i kväll och hoppas allt känns bättre i morgon, gillar inte att vara så här negativ och egoistisk som jag just nu känner mig.

Det finns dom som har det mycket sämre än mig utan att klaga och jag avskyr att beklaga mig. Jag är faktiskt tacksam, för om jag inte hade fått det här så hade jag heller inte haft min underbara dotter!


Ha en bra kväll alla! Kram

Av Catarina - 10 maj 2012 08:29

Undrar vad som kommer dyka upp idag, alltid är det nåt som jag inte har räknat med! både på gott och ont. 

Just idag har jag inte lust med något krångel, det räcker med det som var i morse... Johannes skulle ner till tandis och skulle tanka innan han åkte ner, kortet fungerade inte! Och det är 11 km dit, han fick chansa och jag ta reda på varför kortet inte fungerade. Starta datorn och logga in på banken och det samtidigt som svärmor kommer och ska hämta barnen och skjussa dom till skolan och dagis.

Det är inget fel på kortet! Han har tydligen dragit över kortet förut och fick en övertrasseringsränta på 100 kr. Egentligen rätt åt honom, har försökt få honom att hålla koll på hur mkt det finns på kontot men han försöker ha det i huvudet och då blir det så här! Hoppas han vaknar upp nu och ser hur viktigt det är eller att hellre ta ut pengarna och sluta handla på kortet.


Nu ska jag försöka få tag på min underbara vän som har det jobbigt. Jag hoppas att hon mår bättre idag och har fått sova lite, men en liten pratstund kanske kan lätta lite på det jobbiga.

Jag vill finnas där för henne som hon alltid finns där för mig! och jag tycker det är viktigt att visa sina vänner att vad det än är så finns man där och det dygnet runt.


Ha en bra dag! kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards